sâmbătă, 14 ianuarie 2012

8:17

8:17 sambata dimineta? Cum sa te trezesti la ora asta? Ieri am plecat cu putin mai devreme de ora asta de la munca.Deci am avut 12h in care am fost la biliard / bere (N/A ca eram cu masina) / ping-pong si saorma. Bineinteles nu a lipsit eternele discutii aifon versus android, cea mai tare faza de acolo e ca am descoperit culmea singuratatii : SA NU AI NICI UN PRIETEN PE FEISBUC....ahahahahaha, unul dintre noi care era inamicul nr 1453543543 al FB zicea ieri foarte candid ca el are cont de FB dar nu are prieteni :).Si acum o sa povestesc ca in HIMYM. Totul a inceput acum cand am dus una dintre cele mai maltratate masini din istorie la service pemtru a 20a oara in garantie. Deh nu te apuci sa dai garantie extinsa fara o prealabila verificare psiho a cumparatorului. Saraca masina a trecut prin apa de 1 m, a facut enduro pe drumurile din judelete adiacente (mai citesc in DEX din cand in cand) , merge pe piatra cubica zilnic mai mult decat mergea o trasura-taxi din Paris si in plus praful este destul de gros pe bord ca sa poti desena o mini harta pentru a sti soferul sa ajunga la destinatie.Am dus masina la garantie, am lasat-o acolo, cei de alcolo au zis ca e gata in 1 ora , asa ca am plecat si la masa. Ce discutii mi-a fost dat sa aud acolo ..UAU-dar irelevant. Concluzia a fost ca barbatii nu se asteapta niciodata sa fie tatici. N-as avea de unde sa stiu (doar daca nu cumva scenaristii vietii mele au pregatit pentru un episod de peste X sezoane vreun june copil din flori - dar cum din cand in cand mai bag in seama fostele as zice ca as sti ).Dupa masa am luat masina, am pus benzina, am mers la munca, entretainment si apoi acasa, unde la 1 AM nu's locuri de parcare. Am blocat si eu masina mea si la intamplare una din masini si Schlafen. La 8 si 17 suna un vecin....care prin vizor arat a altceva, si ma intreaba politicos ceva. Eu nu l-am auzit si am iesit cu mana intinsa sa dau noroc. Aparent personajul era ofuscat din cauza blocarii masinii, si mana intinsa il jignea. PFFFFFF. Eu stiu mai bine de atat si cand cineva face faze de gen n-am decat de intins mana rapid catre abdomenul adversarului care daca nu de altceva macar de frica va vor prinde de caraba. Cum ma nene sa nu da noroc cu cineva doarca te-a blocat. Si unde pana gastii te duci sambata la 8? En fin nu-s bine dispus, mai bagam Schlafen si dezbatem alta intamplare fara importanta data viitoare.


*masina din poveste nu e a mea.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta...